Το πιο Hot Juke είναι εδώ

Το πιο Hot Juke είναι εδώ και είναι το… Nissan Juke Nismo RS!!!

Το πιο Hot Juke είναι εδώ και είναι το… Nissan Juke Nismo RS!!!

Πόσο κοστίζει μία καθημερινή σπορ εμπειρία;

Σύμφωνα με τη Nissan και το Juke Nismo RS που μόλις πάτησε Ελλάδα, μόλις 25.950 ευρώ. Και αν το πάμε ανά ίππο, τότε η καυτή αναλογία γίνεται… μόλις 199 ευρώ ανά άλογο!!!

Το JUKE Nismo RS συμπυκνώνει την ουσία των σπορ επιδόσεων, τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο της δράσης. Έχοντας ως γνώμονα την αξιοποίηση των 30 ετών εμπειρίας και τεχνογνωσίας της NISMO, το νέο JUKE Nismo RS έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, προκειμένου να προσφέρει ακόμα πιο έντονη και πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Nissan-Juke-Nismo-RS-01 Nissan-Juke-Nismo-RS-02

Με ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, απίστευτα δυνατά φρένα και κορυφαίο εξοπλισμό, το νέο RS αποτελεί την πλέον συναρπαστική εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover της Nissan.

nissan-juke-nismo-rs-front-three-quarters

Το JUKE Nismo RS κινείται από τον 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις, αποδίδει 218 άλογα. Η ροπή, στις δικίνητες εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει φτάσει τα 280Nm, ενώ η ομάδα της Nismo, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.

Η τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου έχει τιμή εκκίνησης από τα 29.450€ και εφοδιάζεται με σύστημα κατανομής της ροπής από τη Nissan (Torque Vectoring System), όπου σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης Xtronic, αποδίδει 250Nm ροπής. Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία!

Nissan-Juke-NISMO-RS

Για την “αναπνοή” αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, φροντίζει το σύστημα εξάτμισης της NISMO, με ένα νέο διαχύτη πίσω, παρέχοντας φυσικά μια απίστευτη, αγωνιστική χροιά.

Επιπλέον βελτιώσεις συναντώνται στην αυξημένη ακαμψία του πλαισίου, αλλά και στο σύστημα πέδησης που αντέχει στο έπακρο τις σκληρές καταπονήσεις. Χαρακτηριστικά, η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων έχει αυξηθεί από τα 296mm στα 320mm, ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα. Τα νέα ελατήρια και έμβολα της ανάρτησης έρχονται για να συμπληρώσουν με τέλειο τρόπο τις αλλαγές στο σασί του JUKE Nismo RS.

Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS, το αντίστοιχο λογότυπο στο στροφόμετρο μαζί με τη διακριτική σουέτ επένδυση του πίνακα οργάνων, αποτελούν μερικές μόνο από τις εμφανείς αλλαγές του νέου μοντέλου.

Nissan-Juke-Nismo-RS-in

Επιπλέον, προσεγμένη πινελιά στο εσωτερικό του μοντέλου, αποτελεί το εντυπωσιακό “ανάγλυφο” στον λεβιέ του επιλογέα αλλά και στα paddles του κιβωτίου ταχυτήτων.

nissan-juke-nismo-rs-front-three-quarters-view

Περαιτέρω επιλογές για τους υποψήφιους “τυχερούς” ιδιοκτήτες, αποτελούν τα ειδικά bucket καθίσματα της Recaro, τα Xenon φώτα, το σύστημα περιμετρικής θέασης της Nissan Around View Monitor, αλλά και το Safety Shield που περιλαμβάνει τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου και Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook