«Δεν πρόκειται να λανσάρουμε κανένα νέο μοντέλο φέτος. Δεν θα είχε κανένα νόημα να το κάνουμε με δεδομένες τις ελλείψεις», δήλωσε χαρακτηριστικά αναφερόμενος στην παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών.
Σε κάθε περίπτωση, όπως διευκρίνισε όταν το Cybetruck μπει τελικώς παραγωγής, «ευελπιστεί» να μπορεί να κατασκευάζεται σε ρυθμούς 250.000 μονάδων ετησίως κάτι που όπως επεσήμανε, απαιτεί χρόνο καθώς η υφιστάμενη τεχνολογία χρειάζεται βελτιώσεις και η έναρξη παραγωγής στον παρόντα χρόνο θα αποδεικνυόταν ιδιαιτέρως ακριβή.
«Δεν είναι οι μπαταρίες που θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για την παραγωγή του Cybetruck. Ανησυχώ περισσότερο για το πώς θα καταφέρουμε να κάνουμε το Cybetruck πιο προσιτό παρά την “συναρπαστική” τεχνολογία που διαθέτει.
Υπενθυμίζεται ότι Cybertruck πρωτοπαρουσιάστηκε το 2019 και έκτοτε παίρνει αναβολή κάθε χρόνο. Επίσης, αν και όταν παρουσιάστηκε είχε το status του πρωτοεμφανιζόμενου ηλεκτρικού μοντέλου στην κατηγορία, πλέον υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός αυτοκινητοβιομηχανιών που διαθέτουν στην γκάμα τους κάτι αντίστοιχο μεταξύ των οποίων η Hummer, η Chevrolet, η Ford και GM.