Η ελληνική Seat στις κορυφαίες του κόσμου

Η ελληνική Seat στις κορυφαίες του κόσμου με βάση έρευνα ικανοποίησης πελατών και aftersales από την TNS…

Η ελληνική Seat στις κορυφαίες του κόσμου με βάση έρευνα ικανοποίησης πελατών και aftersales από την TNS…

Επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά, ο ιδιαίτερα υψηλός βαθμός ικανοποίησης των πελατών που επιλέγουν το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων της SEAT για την αγορά του νέου τους αυτοκίνητου, καθώς και η μεγάλη αποδοχή που έχουν οι υπηρεσίες AfterSales στους πελάτες που επισκέπτονται τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευών της φίρμας.

seat-aftersales-tns-results

Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών Πωλήσεων και AfterSales για το α’ τρίμηνο του 2015, την οποία διενεργεί η ανεξάρτητη εταιρεία TNS για λογαριασμό της SEAT Ισπανίας σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία η SEAT σε παγκόσμιο επίπεδο, τα αποτελέσματα για την χώρα μας ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.

Να πούμε σ’ αυτό το σημείο ότι η TNS διεξάγει την αντίστοιχη έρευνα για τις Πωλήσεις και το AfterSales σε μηνιαία βάση από το 2008, ενώ οι πελάτες καλούνται να καταγράψουν την άποψή τους για την εμπειρία τους μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που τους αποστέλλεται.

Η πιο πρόσφατη ανάλυση των δεικτών για την Ελλάδα για την παραπάνω περίοδο, έδειξε ότι ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών σε επίπεδο πωλήσεων (SSI) άγγιξε το 89,7% ενώ ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης για το επίπεδο υπηρεσιών ΑfterSales (CSI) ανήλθε σε 88,8%, κορυφαίες βαθμολογίες και στους δύο τομείς.

Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης για τις Πωλήσεις αποτυπώνεται και σε επιμέρους απαντήσεις που έδωσαν οι πελάτες σε σημαντικά ερωτήματα όπως εάν θα πρότειναν και σε άλλους τον αντιπρόσωπο που τους εξυπηρέτησε ή εάν η επόμενη τους αγορά θα ήταν από τον ίδιο αντιπρόσωπο, με τις θετικές απαντήσεις και στις 2 ερωτήσεις να ξεπερνούν τις 9/10.

New-Seat-Leon-2013

Επιπρόσθετα η ικανοποίηση από την προσφορά και η διεξαγωγή δοκιμαστικής οδήγησης Test Drive, ένας τομέας ιδιαίτερα σημαντικός για τα αυτοκίνητα SEAT, ξεπέρασε τις 8/10 θετικές απαντήσεις ενώ η συνολική ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση και τις γνώσεις του πωλητή άγγιξε το άριστα με τις θετικές απαντήσεις να ξεπερνούν τις 9,5/10.

man-walking-inside-seat-garage

Αντίστοιχα στο κομμάτι του AfterSales, η σύσταση του συνεργείου σε άλλους πελάτες συγκέντρωσε βαθμολογία της τάξης 9/10 θετικών απαντήσεων, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα κινήθηκε και το ποσοστό πρόθεσης εκ’ νέου επίσκεψης στο ίδιο συνεργείο στο μέλλον.

Οι δείκτες αυτοί τονίζουν την σταθερή επένδυση, την συνεχή προσήλωση και την αμέριστη συνέπεια του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της ΤΕΧΝΟΚΑΡ για την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων με στόχο την συνολική ικανοποίηση του πελάτη της SEAT.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook