Οι Ήρωες παίζουν σαν Έλληνες…

Heroes Play Like Greeks… γιατί στον αθλητισμό και στα σλόγκαν οι υπερβολές… επιτρέπονται!!!

Heroes Play Like Greeks… γιατί στον αθλητισμό και στα σλόγκαν οι υπερβολές… επιτρέπονται!!!

Βασισμένο στην ιστορική φράση του Ουίνστολ Τσώρτσιλ, από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο: «Οι Ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες», το σλόγκαν που θα συνοδεύει την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου, είναι: «Οι Ήρωες παίζουν σαν Έλληνες – Heroes Play Like Greeks».

Μπορεί να φαίνεται λίγο «τραβηγμένο» ως σλόγκαν, ωστόσο στον αθλητισμό δεν απαγορεύεται η υπερβολή, αρκεί να τη μεταφέρεις και στον αγωνιστικό χώρο με την υπέρβαση που θα κάνεις. Αυτό περιμένουμε και από την Εθνική μας ομάδα στη Βραζιλία. Και εν πάση περιπτώσει, η Εθνική μας κατά καιρούς έχει υπερβάλλει εαυτόν.

Το σλόγκαν αυτό, όπως και τα υπόλοιπα 31 των Εθνικών ομάδων που θα πάρουν μέρος στο Μουντιάλ, θα αναρτηθούν στα λεωφορεία των ομάδων που θα χρησιμοποιηθούν για τις μετακινήσεις των αποστολών.

Η Hyundai Motor Companyεπίσημος συνεργάτης της αυτοκίνησης του Μουντιάλ, 2014 FIFA World Cup στη Βραζιλία, ανακοίνωσε τους νικητές του προγράμματος «Be There With Hyundai (BTWH)».

Τα 32 νικηφόρα συνθήματα θα αναρτηθούν στα λεωφορεία που θα μετακινούν τις εθνικές ομάδες των χωρών κατά τη διάρκεια του τουρνουά.

Φίλαθλοι του Μουντιάλ απ’ όλο τον κόσμο υπέβαλαν για τις συμμετέχουσες εθνικές ομάδες στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 στη Βραζιλία, συνθήματα από τις 17 Οκτωβρίου 2013 έως 27 Φεβρουαρίου 2014 μέσω της ιστοσελίδας FIFA.com.

Μάλιστα συλλέχθηκαν περισσότερα από 160.000 συνθήματα κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου. Ο τελικός κατάλογος απαρτίζονταν από τα τρία καλύτερα συνθήματα ανά ομάδα και περίπου 280.000 φίλαθλοι του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο συμμετείχαν στην ψηφοφορία για τα αγαπημένα τους συνθήματα από τις 22 Απριλίου – 7 Μαΐου, ενώ το σύνολο των ψήφων έφθασε σχεδόν στο ένα εκατομμύριο.

Ειδικότερα, ο φίλαθλος που υπέβαλε το νικητήριο σύνθημα για την εθνική ομάδα της Ουρουγουάης «Three million dreams…Let’s go Uruguay» επελέγη ως τυχερός νικητής που θα λάβει ένα πακέτο FIFA World Cup 2014, που συμπεριλαμβάνει εισιτήρια αγώνα, αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχείο σε έναν αγώνα από το γύρο των 16.

Οι 32 συμμετέχοντες των οποίων τα συνθήματα επιλέχθηκαν ως νικητήρια συνθήματα για την κάθε εθνική ομάδα θα λάβουν ειδικά διαμορφωμένες φωτογραφίες με το σύνθημά τους να κοσμεί το αντίστοιχο λεωφορείο της εθνικής ομάδας της χώρας τους.

Τα 32 νικηφόρα συνθήματα που θα αναρτηθούν στα λεωφορεία που τα μετακινούν τις εθνικές ομάδες των χωρών κατά τη διάρκεια του 2014 FIFA World Cup στη Βραζιλία, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της FIFA, στον σύνδεσμο.

Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να θυμίσουμε ότι η Hyundai υπέγραψε το 1999 συμφωνία χορηγίας των διοργανώσεων της FIFA, συμπεριλαμβανομένου του «2002 FIFA World Cup Κορέα / Ιαπωνία» και έχει παράλληλα υπηρετήσει με επιτυχία ως επίσημος συνεργάτης της αυτοκίνησης τις διοργανώσεις των Παγκοσμίων Κυπέλλων της FIFA το 2002, το 2006 και το 2010 καθώς και πολλά άλλα τουρνουά της FIFA.

Το 2010, η εταιρία επέκτεινε τη στρατηγική χορηγική συμφωνία της με τη FIFA για να καλύψει και τα Παγκόσμια Κύπελλα (FIFA World Cups) του 2018 και του 2022. Μέσω της επιτυχημένης χορηγίας του διεθνούς ποδοσφαίρου, η Hyundai έχει αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και την εικόνα της μάρκας.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook