Συγκλονιστική καμπάνια της Fiat κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ…
Το γραφιστικό εύρημα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat κάνει εύλογα τον γύρο του κόσμου και έχει αποσπάσει τα καλύτερα σχόλια.
Η λεζάντα που συνοδεύει τις αφίσες που αναρτήθηκαν στη Βραζιλία, είναι απλή και ξεκάθαρη: “Τώρα το βλέπεις, τώρα όχι”, με το κάθε μισό της πρότασης να εμφανίζεται στο αντίστοιχο καρέ.
Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι ποδηλάτες και πεζοί με την εταιρεία να σημειώνει ότι αυτοί αποτελούν και τους πιο “εύκολους” στόχους και τα πιο συχνά θύματα στους δρόμους όταν σημειώνονται τροχαία δυστυχήματα.
Οι εντυπωσιακές αφίσες της καμπάνιας της Fiat στην συνέχεια…
Για την εύστοχη αυτή καμπάνια οδικής ασφάλειας εργάστηκαν οι παράγοντες:
Agency: Leo Burnett Tailor Made Creative Director: Marcelo Reis, Guilherme Jahara Copywriter: Mario Cintra Art Director: Marcelo Rizerio Photography: Rodrigo Ribeiro