Απίστευτες κομπίνες με μεταχειρισμένα Ι.Χ.!!!

Απίστευτες κομπίνες με μεταχειρισμένα Ι.Χ., πωλήθηκαν ως καινούρια από μεγάλες εισαγωγικές εταιρίες!!!

Απίστευτες κομπίνες με μεταχειρισμένα Ι.Χ., πωλήθηκαν ως καινούρια από μεγάλες εισαγωγικές εταιρίες!!! 

Οταν επισκέπτεται κανείς μια εξουσιοδοτημένη μονάδα για να παραγγείλει το καινούριο του αυτοκίνητο αισθάνεται τουλάχιστον σίγουρος πως το αυτοκίνητο που παραλαμβάνει είναι καινούριο, έχει όλα τα χαρτιά από το εργοστάσιο και βέβαια όλα τα παραπάνω δικαιολογούν και το αυξημένο τίμημα που είναι πολύ υψηλότερο από το αντίστοιχο που μπορεί να βρει σε κάποιον ελεύθερο έμπορο.

Ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στην κατοχή της η “Ημερησία” αποδεικνύεται πως τελικά στην Ελλάδα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα ούτε καν για το πολυτελές καινούριο αυτοκίνητο που παραγγέλνεις και παραλαμβάνεις από εξουσιοδοτημένους εμπόρους καταβάλλοντας πάνω από 50.000 ευρώ!

Με το συγκεκριμένο θέμα έχει ήδη ασχοληθεί ο Εισαγγελέας, Διευθύνσεις Μεταφορών, Τελωνεία ενώ παράλληλα έχει γίνει και καταγγελία στο ΣΔΟΕ.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, κάτοχοι καινούργιων πολυτελών αυτοκινήτων οι οποίοι τα έχουν αγοράσει από εξουσιοδοτημένες μονάδες εισαγωγικής εταιρείας ανακάλυψαν πως τα οχήματά τους δεν εμφανίζονται στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών, καθώς φαίνεται πως δεν έχουν εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα, ενώ στους φακέλους των αυτοκινήτων που δόθηκαν στους κατόχους μετά από εισαγγελική παραγγελία βρέθηκαν τρία Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης αντί για ένα, τρεις άδειες κυκλοφορίας αντί για μία και τα στοιχεία που αναγράφονται στα Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης δεν ταιριάζουν με εκείνα που αναγράφουν οι άδειες κυκλοφορίας.

Το κορυφαίο όμως εύρημα αναγράφεται στο Πιστοποιητικό Ταξινόμησης πολυτελούς μοντέλου καθώς η ημερομηνία εισαγωγής του προσδιορίζεται στα τέλη Αυγούστου του 2008…

Επίσης, στα παραστατικά φαίνεται ως λιμάνι προορισμού το λιμάνι του Πειραιά αλλά τα πλοία που φέρνουν τα ΙΧ από Ιταλία δένουν μόνο Πάτρα και Ηγουμενίτσα. Οπότε η πρόσδεσή τους στον Πειραιά δεν έχει γίνε ποτέ.

Επιπλέον, από τους φακέλους των αυτοκινήτων λείπουν τα παραστατικά μεταφοράς των οχημάτων από τη Γερμανία προς την Ιταλία και βέβαια δεν γνωρίζει κανείς με τι μέσο έφτασαν εκεί τα οχήματα.

Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα που έχει ήδη πραγματοποιηθεί, οι αριθμοί των τιμολογίων για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν φαίνονται καταχωρημένα στο σύστημα Instrasat και βέβαια δεν υπάρχουν και τα αντίστοιχα παραστατικά στους φακέλους των αυτοκινήτων.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook